sábado, 11 de octubre de 2014

SI O NO / YES OR NO

Si o No Mateo 21: 28-32 / Yes or No Mathew 21:28-32


SI O NO - escuche aqui
A diario digo muchas veces sí,
a diario digo muchas veces no,
a diario incumplo muchísimos si,
a diario cumplo muchísimos no.
Si Tú me llamas Señor, quiero ir,
Señor, a tu viña voy a servir.
Todos los días me invitas señor,
a trabajar en la viña de Dios
más que decir si, más que decir no
quieres que sea tu trabajador.
Todos los días me invitas Señor
para que sea tu administrador,
más que decir si, más que decir no,
solo quieres de mí, frutos de amor.
Tú me pides Señor claramente,
que me entregue a servir totalmente,
que jamás la ambición yo alimente,
y a tu invitación no le de muerte.
Justamente hoy vengo a suplicarte,
que me des las fuerzas para levantarme,
ya no aguanto más este duro peso
que con mi pecado yo mismo me he impuesto.

YES OR NO - listen here
Every day often I say yes to you,
every day often I say no to you,
I break every day many yes my Lord,
and other days I fulfill many no.
Because you call me, Lord, I want to go,
In all your vineyard Ill serve you my Lord.
You want me to work with you with my heart,
You want me to work for the kingdom of God,
not simply say yes, or simply say no,
You want me to work every day, every night.
Every day you invite me my Lord,
to administrate your vineyard in this world,
not simply say yes, or simply say no,
You only want from me fruits of my love.
You ask me my Lord every day, every second,
accept to serve you all the time like your tenant
I never permit to feed any ambition,
You don’t want me to give death to your invitation.
Just today I come to make a supplication
only give me strength to overcome tribulation,
I cannot sustain this hard weight of my evil
that my sin has made it very lethal.

No hay comentarios.:

Publicar un comentario